Створення безбар’єрного простору в Україні, зокрема безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими шляхом інтегрування фізичної, інформаційної, цифрової, соціальної та громадянської, економічної та освітньої безбар’єрності до всіх сфер державної політики визначено стратегічним курсом держави та одним із пріоритетів діяльності Уряду України і системи органів виконавчої влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування.
Так, нормативно-правовим актом, що врегульовує питання безбар’єрності, зокрема, є: розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 366 “Про схвалення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, яким схвалено Національну стратегію із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, що забезпечує досягнення зазначених цілей. Реалізація Національної стратегії здійснюється відповідно до дворічних планів заходів з її реалізації та плану заходів на 2023— 2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р., та забезпечується спільними діями органів державної влади, органів місцевого самоврядування, організації громадянського суспільства, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини за підтримки ООН, Ради Європи, Організації з безпеки і співробітництва в Європі, Європейського Союзу та інших міжнародних організацій.
КП «Київміськсвітло» не залишається осторонь ініціатив, спрямованих на створення безбар’єрного простору та полегшення доступу громадян до міської інфраструктури. Зокрема, у 2024 році за рахунок власних коштів та власними силами підприємства було облаштовано додатковими стаціонарними кронштейнами та світильниками 20 пішохідних переходів у різних районах столиці. Результатом встановлення додаткового освітлення пішохідних переходів стало створення більш безпечного й безперешкодного середовища та полегшення доступу до об’єктів інфраструктури міста як для маломобільних груп населення, так і для містян в цілому.